عکس های سفارشی....
ستاره های ابی

ss

داداش حنیف واسه (شبنم):

ببخشید دیگه اگه قدیمیه....

به به داش حنیفم....

خودم اینو خیلی دوست دارم....

حنیف داداش بزرگ شدی دیگه زشته ای کارا!چه قدر عروسک بازی میکنی آخه؟

 

اینم داش فرزاد البته از فرزاد نتونستم زیاد پیدا کنم ببخشید:

ای جانم فرزاد و آرش کنار هم دو تا استقلالی 10 گله:

برادر فرزاد در حال رقص ترکی برای گلی که تو تراکتور زده بود

خب دارم از خواب غش میکنم.ولی باید برم بازی رئال و منچستر را ببینم.آپ بعدی ایشالله از داش مهدی خودمون.میخواستم الان ازش بذارم ولی دیگه واقعا دارم میمیرم از خواب.بازی رئال هم به زور میخوام ببینم.فعلا بابای....

 


نظرات شما عزیزان:

Fatemeh
ساعت15:37---3 فروردين 1392
خیلی خیلی جیگرررررررررررررررررررررررربود .قربون داداشام برم .

شبنم
ساعت15:26---16 اسفند 1391
ای دستت درد نکنه نگار جونم!
پاسخ:خواهش نفسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات مرتبط: <-CategoryName->


برچسبها: <-TagName->
نوشته شده در سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,ساعت 22:11 توسط نگارمجیدی|



      قالب ساز آنلاین